Osnovni cilj programa je dokazati da je društveno poduzetništvo u Hrvatskoj moguće, ekonomski isplativo i istovremeno društveno korisno.
Projekt POP-UP poduzetnik
CKD je za svoje poduzetničke aktivnosti izabrao područje u kojem pokazuje značajne rezultate – audiovizualna (AV) produkcija i planiranje i provođenje društveno korisnih kampanja – kako bi osigurao da ekonomski efekti budu prihvatljivi. S druge, one društveno korisne strane, CKD u javno područje uvodi audiovizualnu produkciju i javne kampanje koje se upiru na značajne društvene vrijednosti (sprečavanje diskriminacije, briga za okoliš, poticanje društvene solidarnosti). U javnom području kampanje i prateća AV produkcija još su uvijek često diskriminatorni (prema ženama, starijima, manjinama) ili potiču vrijednosti koje su suprotne društvenoj solidarnosti. Stoga, kroz svoje buduće društveno poduzetništvo, CKD uvodi i naglašava novu dimenziju u javnom prostoru, ne samo u aktivnostima koje su namijenjene poticanju društvenog poduzetništva, nego i u svakodnevnim, uobičajenim kampanjama koje će biti utemeljene na društvenoj solidarnosti, zaštiti okoliša, afirmaciji jednakosti pa makar bile namijenjene reklamiranju nekog proizvoda, primjerice cipela. Osim toga, područje AV produkcije se kao djelatnost vrlo rijetko povezuje s društvenim poduzetništvom. Uvođenje te djelatnosti pokazuje da se društveno poduzetništvo može organizirati u svim područjima gospodarstva koje zadovoljavaju društvene kriterije (primjerice kampanje za proizvođače oružja, nelegalnih supstancija, štetnih i još legalnih pesticida ili za proizvode koji nisu neutralni prema okolišu, CKD neće provoditi niti ako su vrlo dobro ekonomski opravdane).
Projekt je financiran iz operativnog programa „UČINKOVITI LJUDSKI POTENCIJALI“ 2014. – 2020., Europski socijalni fond te Ureda za udruge Vlade RH.