Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) definira društveno poduzetništvo kao poduzetništvo koje teži pružanju inovativnih rješenja postojećih društvenih problema te zbog tog razloga često ide ruku pod ruku s procesima društvenih inovacija usmjerenima unapređivanju života ljudi kroz promoviranje društvenih promjena. Društveno poduzetništvo kao novi način poslovanja predstavlja područje preklapanja poduzetničkih praksi iz poslovnog svijeta i vrijednosti usko povezanih s društvenom odgovornošću i načelima zaštite okoliša. Samo poduzetnici imaju volju i upornost potrebnu za transformaciju čitavog sustava. Zadatak društvenog poduzetnika je prepoznati probleme u društvu i pronaći nove načine njihova rješavanja i to promjenom sustava, širenjem rješenja i uvjeravanjem čitavog društva u poduzimanje novih koraka. Možemo reći kako društveni poduzetnici teže mijenjanju zajednica i društva u cjelini.
U sklopu projekta POP-UP poduzetnik, Centar za kulturne djelatnosti razvija usluge provedbe kampanja uz korištenje av medija.
Uz postojeće suradnje na realizaciji dokumentarnog filma “Biti u rodu s Johnom Malkovichem”, CKD je s tvrtkom 4Film potpisao novi ugovor za pružanje usluga copywritinga, idejnog oblikovanja, izrade oglasa, PR tekstova te scenarija za promo video spot.

